از ماست که بر ماست!

یک بار اندر احوالات مدیر متخصصمون اشاراتی کردم!! به یمن برکت وجود ایشون و معاون محترمشون ما همیشه در محیط کارمون هیجان داریم! هر روز یک تنش! یکی از همکارام که دختر مومنیه هر روز یه دعای دفع شر و بلا برای محافظت خودش از شر این دو نفر میخونه!! 

چند روزه که یه سوژه جدید اعصابمو به هم ریخته، راستش جدا از موضوع پیش اومده چیزی که خیلی آزارم میده نگرش و برخورد بقیه همکارامه. جالب اینه که همه این آدما مثلاً تحصیلکرده هستند (بالاتر از لیسانس) و اکثراً هم آدمای محتاج به کار نیستند. ولی دور از جون شما همه عین گوسفند! مدیر محترم هم در نقش رمه دار!! باور کنید هیچ کس جرات ابراز نظر مخالف، و طرح ساده ترین مطالبات اداری را نداره. چرا؟ چون با یک آدم پاچه ورمالیده طرف هستن! اینا همون آدمایی هستند که در زمان مدیریتِ مدیر قبلی به کوچکترین بهانه ای میخواستن دل و جیگر اون بنده خدا را در بیارن! چرا؟ چون اون آدم باشعوری بود و به کارشناساش اهمیت می داد!

نمی فهمم ما تا کی می خوایم به بهانه های مختلف سرمون را زیر برف کنیم؟ نمی گم جنگ بکنیم، نمی گم زیرآب زنی بکنیم، نمی گم بد وبیراه بگیم، نه! فقط و فقط حق و حقوقمون را بشناسیم، بهش احترام بذاریم، اگر دیدیم دارن لهش میکنن حداقل یه واکنش نشون بدیم! لطفاً نگید که: <<ای بابا کجای کاری؟ ما چکار می تونیم بکنیم؟ کار از اساس خرابه...>> اینا همه بهونه ست و من همشو حفظم! 

دستتون درد نکنه، نمی خواد در سطح کلان کاری کنیم! همین محیط های کوچیکه دور و برمون را درست کنیم، بقیه اش پیشکش!!  

نظرات 6 + ارسال نظر
الی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.eliohamed.blogsky.com

من یه رئیس عین همینکه میگین داشتم... بهش میگفتن دکتر ولی قدر خر هم بارش نبود.... من اونجا دو ماه بیشتر طاقت نیاوردم....خدا صبرتون بده...
وب جالبی داری به منم سر بزن

الهه خانوم گُل ممنون از یادداشتت. انشاالله همیشه در کنار حامد خان خوشبخت باشی. چه جینگولکی های خوشگلی توی وبت داری! شاد شاد باشی!

جواد یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://without.blogsky.com

سلام

اگه هرکسی خودشو درست کنه جامعه به کل درست می شه . این دو نفر هم گفتین خودشونو درست نکردن و به لطف سیستم اداری و چارت مریض سازمانی ، هی پستشون بالا و بالاتر می ره ... بعد یه روز می گن رییس فلان سازمان فلان گند و بالا آورد ! آره ! اینا همینا بودن که یه روز هم سطح ماها بودن ( تو چارت سازمانی ) اما خودشونو درست نکردن و رفتن بالاتر ...


سبز و بهاری باشین

سلام
ممنون از کامنتت. راستش من با اون دو تا کاری ندارم، بله سیستم اداری خیلی معیوبه. من مشکلم با خودمونه!! اینکه ما چرا باید اینجوری باشیم! بیچاره گوسپند!!

ندا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

همین که خودت گفتی.
از ماست که بر ماست.
من قبل از اینکه در دانشگاه دارای تحصیلات عالیه!! بشم(سکولار:) ) فکر می کردم شعور به تحصیل ربط داره ولی همونجا و در همون مکان فهمیدم که این دو تا هیچ ربطی به هم ندارن.
رابطه بین گوسفندو رمه دارهم که سابقه ای بس طولانی دارد که به عمر من یکی که قد نمیده.
یه بار در همون مکان مقدس یکی از استادامون یه توصیه بهمون کرد بسی جالب انگیز ناک و قابل تامل به این قرار:
آدم خوبه که تو زندگی مثل بز باشه .(چشمای ما همه ۴ تا شد)
گفت که قصد توهین نداره و توضیح داد که بز خیلی خوبه همیشه سرش بالاست و به دقت و به بهترین نحو غذاشو انتخاب می کنه ولی گوسفند سرشو میندازه پایین و هر چی جلوش بود می خوره.پس بز بودن خیلی بهتر از گوسفند بودنه چون به هر حال بز خودش یه انتخاب گره.
حالا وظیفه شما اینجا پیدا کردن پرتقال فروشه:)
این پستی که اینجا نوشتم همش به خاطر به کلمه {گوسفند}بودکه نوشته بودی هااا
دیگه فکر کنم حرفام تموم شد:)

امضا:ندا
موضوع پست :ندا فک* میزند(به فتح ف)

* : فک زدن کنایه است از زیاد حرف زدن.

یک عدد ندا خانم به راستی توصیه استاد مقدس بسی جالب انگیزناک بود! هیچوقت اینقدر عمیق به این مسئله نگاه نکرده بودم!! خدا سایه این اساتید را مستدام دارد!
بنا بر این نظریه دانشگاهی و با توجه به نزدیک شدن دور دوم انتخابات: ای دوستان بیایید بز باشیم!!! ؛)

آلما دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:37 ق.ظ http://almakhanoom.blogfa.com

بسی سپاسگزارم!

ندا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ب.ظ http://dedaee.blogfa.com

ببخشید ها ببخشیدها ببخشیدها
اولندش که نهاد ریاست جمهوری باید بیاد به ما (من) سر بزنه نه ما (من)به اون.
دومندش حالا اینی که میگی کجا هست؟
سومندش هابیل با بیل قابیلو کشت یا قابیل با بیل هابیلو کشت؟(اگه گفتی)
چهارمندش اینم ورژن خارجیش:آخرش تایتانیک جک بود یا رز؟

بابا از ما اعتماد به نفس خواستی بنده هم گفتم برو اونجا چون ظاهرا اونجا اعتماد بنفس آدما خیلی بالاست!! :)

نادری چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:09 ب.ظ http://qoranvazanan.blogsky.com

سلام
من هم با شما موفقم انسان اگر توانست اول خودش را اصلاح کند شایددر دیگران هم سودمتند واقع شود اما برای درست شدن هر چیز اساس مهم است مانند دعوت پیامبر که ابتدا به صور ت مخفی بود اما وقتی وحی رسید که دعوتش را آشکار کند خداوند فرمودند اول خویشاوندانت را دعوت کن
حالا اگر همکارها با هم خوب باشن حداقل می تونیم با انگیزه بیشتری سر کار بیایم
موفق باشید
منتظر حضور سبزتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد