هیچ و همه!

دوستت می دارم و به تو می نگرم،

         تو پُر از تردیدی

پُری از روشن و تاریکی ِ خوبی و بدی

پُری از لذت و رنج

پُر از انکار و یقین

 

تو پُر از نفرت و عشقی،

                                  از بیم و امید

پُری از وحشت تنهایی و گرمای حضور،

                                                    از رفتن و ماندن

 

پُری از هیچ و همه!

                                        

                                        من به تو می نگرم........
نظرات 2 + ارسال نظر
آرمین آران چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://aranlar.blogsky.com

سلام
چقدر قشنگ
تو آرشیو من هم بعضی موقع ها یه همچین چیزایی پیدا می شه
وقتی این طوریش رو میبینم کیف می کنم

ندا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ق.ظ http://dedaee.blogfa.com

علیک سلام.
مرسی که بقیشو نوشتی(البته خودم بلت بودم ها:)

اینی که نوشتی خیلی قشنگه .شاعرش کیه؟فریدون مشیری نیست؟؟

سلام عزیز دل خواهر! والا این چیزی که نوشتم از تراوشات ذهن معیوب بنده حقیر سراپا تقصیره! در هر حال ممنون از لطفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد