فرهنگ و هنر در فرنگستان!!

خوب در راستای امورات فرهنگی و برای اینکه چشممون به جمال سالن های سینمای خارجکی روشن شود٬ رفتیم سینما. آقای مهربون صاحبخونه کارت عضویت داشت و بلیط ما نیم بها شد به عبارت ۶۷۵۰ تومان!  این سینمای که ما رفتیم ۷ تا سالن نمایش فیلم داشت البته با گنجایش های مختلف. به جز صدا و تصویر عالی دیگه خیلی فرقی با سینما خوبای ما نداشت!!! 

و اما فیلم؛ آخرین ساخته وودی آلن بود یعنی Vicky Cristina Barcelona.  

     داستان فیلم در مورد دو دختر جوانِ (Scarlett Johansson و Rebecca Hall) که برای تعطیلات به اسپانیا مسافرت می کنند و در آنجا با یک نقاش (Javier Bardem) آشنا می شوند و این جناب آنها را برای آخر هفته به مسافرت به یک شهر کوچک به صرف گشت و تفریح و س ک س دعوت می کند.  

 در مورد فیلم نظرات مثبت و منفی زیادی شنیده بودم  اما به نظر من فیلم خوبی بود. یک فیلم چند منظوره به شیوه ی وودی آلنی که علاوه بر معرفی اسپانیا از نظر توریستی به مسایل دیگر هم پرداخته بود و این مسئله ضربه ای به فیلم نزده بود. والبته وودی آلن در این فیلم هم مثل اکثر فیلمهایش مسائل پیچیده و بزرگ را خیلی ساده و محتمل نشان می دهد و این بار ساده کردن روابط بین شخصیت ها برای من پذیرفتنی و جالب بود. در هر حال خوشمان آمد جای شما بسی خالی!   

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ق.ظ http://dedaee.blogfa.com

ااااااااااااااااااااااااااااااا
تو که اینجوری میگی آدم بیشتر گریه اش میگیره(آیکون زارزار گریه کردن)
با اینکه میدونم فکر میکنی دارم الکی میگم اما از اون موقعی که رفتی به بلاد کفر! احساس میکنم دورتر شدم ازت و همش میگم کاشکی اینجا بودی.

عزیززززززززززززززززززززززززم X:
خوشبختانه یا بدبختانه برنامه کارام جوریه که مرتب باید بیام و برگردم. پس همچنان در خدمت شما هستیم (:

عشق سرد شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.yaram.blogsky.com

سلام_خوبید عالی بود بابا بیش من هم بیا وداستان عاشقونه من رو بخون_نظرتم بکو_دوست داشتی لینک بده_فدات از مشهد

تربن چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ http://tarbon.blogsky.com

فکر نکنم دوست داشته باشم تو سینما ببینمش! دوست دارم کامل کامل کامل باشه!

بابا کامل بود. یعنی چی که کامل کامل کامل باشه؟ یعنی پشت صحنه هم داشته باشه؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد