حکایت بی جنبه گی ما!

و ما مشغول یک عملیات نیمه انتحاری دیگر هستیم! خلاصه گفته باشم اگر در رسانه های ایران و جهان شنیدید و دیدید که یک نفر در اثر سریال LOST دچار خفگی شد یقین بدانید که منم!!

 

یک ندا خانم عزیز ما را به بازی و از اینجور چیزها دعوت کردند. حقیقتش من عاشق موسیقی هستم ولی نمی تونم آنهایی را که دوست دارم را نام ببرم چون خیلی زیادند. ولی می تونم بگم موسیقی خوب از هر گروهی (سنتی ایرانی، کلاسیک خارجی، پاپ) که باشه را گوش می دهم. ولی موسیقی سنتی برام جدی تره. کارهای قدیمی تر محمدرضا لطفی و شجریان را خیلی دوست دارم. و خواننده های مورد علاقه ام هم شجریان، قمر الملوک وزیری و هنگامه اخوان هستند.  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
غضی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ http://hunch.blogsky.com

خوبیش اینه که من از هر فصلش قسمتهای هوگو و کلیر (و البته تا وقتی بود اون پسره راک استار) رو حذف میکنم. اصولا برام جذابیتی نداشت زندگی های قبلیشون. حتی تا حدود زیادی اسلایر هم برام این جور حالتی داشت.

ببخشید پس شما چیا رو دیدین؟ (; با توجه به این که من در زمینه فیلم مثل خوره عمل می کنم همه را دیدم! به نظرم در اکثر موارد شخصیت پردازی ها قوی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد